Seventy: Renzo Rosso
Seventy: Renzo Rosso

120

Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

Seventy: Renzo Rosso
Mode boeken

Seventy: Renzo Rosso

Ter ere van zijn zeventigste verjaardag verkent Assouline's koffietafelboek 'Seventy: Renzo Rosso' 70 impactvolle momenten die illustreren hoe Renzo Rosso niet alleen vormgeeft aan hoe de wereld eruitziet, maar ook aan hoe ze denkt.

UITGEVER: Assouline
Levertijd: 2 Werkdagen

120

Ter ere van zijn zeventigste verjaardag verkent Assouline’s koffietafelboek ‘Seventy: Renzo Rosso’ 70 impactvolle momenten – Diesel-jubilea, Marni-modeshows, investeringen in de horeca en zijn liefde voor Venetië, om er maar een paar te noemen – die illustreren hoe Renzo Rosso niet alleen vormgeeft aan hoe de wereld eruitziet, maar ook aan hoe ze denkt. Met inzichten van Rosso zelf worden de mijlpalen meer dan alleen data op een kalender of iconische campagnes. Ze worden iets met een ziel – zeventig dingen die deze levende legende hebben gevormd.

Renzo Rosso heeft zich nooit aan de regels gehouden – hij breekt ze liever. Vanaf het begin had hij een duidelijke visie: mode moet gedurfd, onverwacht en spannend zijn. Met Diesel, gelanceerd in 1978, transformeerde Rosso denim van een functioneel kledingstuk naar een statement, en was hij een pionier in een stijl die rebellie combineerde met vakmanschap. Met provocerende campagnes die schokten en jeans die een generatie definieerden, maakte Rosso van denim een statement. Maar daar bleef het niet bij. Via OTB – ‘Only the Brave’ – bouwde hij een familie van disruptieve, visionaire merken op, waaronder Maison Margiela, Marni, Viktor&Rolf en Jil Sander. In het modeboek ‘Seventy’ wordt OTB onthuld als meer dan een modegroep; het is een thuis voor regelbrekers, risiconemers en originele stemmen.

Rosso breidt deze principes uit tot buiten de modewereld en laat ze terugkomen in zijn toewijding aan duurzaamheid, goede doelen, gezondheid en welzijn, en zijn vrienden en familie. Elk van deze inspanningen weerspiegelt zijn overtuiging dat stijl niet alleen gaat om wat je draagt, maar ook om een mentaliteit: gedurfd, vooruitstrevend en onverschrokken.

Specificaties
Titel: Seventy: Renzo Rosso
Auteur: Renzo Rosso
Uitgever: Assouline
Formaat: 250 x 330 x 40 mm
Omvang: 304 pagina’s
Gewicht: 2.268 kg
Taal: Engels
Materiaal: Hardcover
ISBN: 9781649805508

Bekijk ons uitgebreide aanbod luxe modeboeken van ’s werelds bekendste designerlabels zoals Chanel, Louis Vuitton, Dior en bekende sportmerken zoals Nike en Adidas.


ISBN

9781649805508

Kleur

Wit

Taal

Engels