Gratis verzending vanaf € 50,- • Beschermende verpakking tegen schade • Vandaag besteld, snel bezorgd • Retourneren binnen 30 dagen
Seventy: Renzo Rosso
Ter ere van zijn zeventigste verjaardag verkent Assouline's koffietafelboek 'Seventy: Renzo Rosso' 70 impactvolle momenten die illustreren hoe Renzo Rosso niet alleen vormgeeft aan hoe de wereld eruitziet, maar ook aan hoe ze denkt.
€120
Ter ere van zijn zeventigste verjaardag verkent Assouline’s koffietafelboek ‘Seventy: Renzo Rosso’ 70 impactvolle momenten – Diesel-jubilea, Marni-modeshows, investeringen in de horeca en zijn liefde voor Venetië, om er maar een paar te noemen – die illustreren hoe Renzo Rosso niet alleen vormgeeft aan hoe de wereld eruitziet, maar ook aan hoe ze denkt. Met inzichten van Rosso zelf worden de mijlpalen meer dan alleen data op een kalender of iconische campagnes. Ze worden iets met een ziel – zeventig dingen die deze levende legende hebben gevormd.
Renzo Rosso heeft zich nooit aan de regels gehouden – hij breekt ze liever. Vanaf het begin had hij een duidelijke visie: mode moet gedurfd, onverwacht en spannend zijn. Met Diesel, gelanceerd in 1978, transformeerde Rosso denim van een functioneel kledingstuk naar een statement, en was hij een pionier in een stijl die rebellie combineerde met vakmanschap. Met provocerende campagnes die schokten en jeans die een generatie definieerden, maakte Rosso van denim een statement. Maar daar bleef het niet bij. Via OTB – ‘Only the Brave’ – bouwde hij een familie van disruptieve, visionaire merken op, waaronder Maison Margiela, Marni, Viktor&Rolf en Jil Sander. In het modeboek ‘Seventy’ wordt OTB onthuld als meer dan een modegroep; het is een thuis voor regelbrekers, risiconemers en originele stemmen.
Rosso breidt deze principes uit tot buiten de modewereld en laat ze terugkomen in zijn toewijding aan duurzaamheid, goede doelen, gezondheid en welzijn, en zijn vrienden en familie. Elk van deze inspanningen weerspiegelt zijn overtuiging dat stijl niet alleen gaat om wat je draagt, maar ook om een mentaliteit: gedurfd, vooruitstrevend en onverschrokken.
Specificaties
Titel: Seventy: Renzo Rosso
Auteur: Renzo Rosso
Uitgever: Assouline
Formaat: 250 x 330 x 40 mm
Omvang: 304 pagina’s
Gewicht: 2.268 kg
Taal: Engels
Materiaal: Hardcover
ISBN: 9781649805508
Bekijk ons uitgebreide aanbod luxe modeboeken van ’s werelds bekendste designerlabels zoals Chanel, Louis Vuitton, Dior en bekende sportmerken zoals Nike en Adidas.
ISBN | 9781649805508 |
---|---|
Kleur | Wit |
Taal | Engels |